Wiadomości
Rozkwit dyskontów – coraz więcej osób robi zakupy w Aldim i Lidlu
Prawie dwie trzecie konsumentów robi zakupy w Lidlu i Aldim. Ponad jeden na dziesięć funtów wydawanych na artykuły spożywcze trafia do kas tych właśnie sklepów.
Dyskonty rosną w siłę kosztem innych sieci, takich jak Tesco, Asda, Sainsbury’s i Morrisons, które tracą klientów. Aldi i Lidl otwierają nowe placówki w tempie ponad jednej tygodniowo.
Przeprowadzona przez firmę Kantar analiza wykazała, że udziały Lidla w rynku wzrosły o 13,8 proc. w ciągu roku, a Aldiego o 11,5 proc. Z kolei z rezultatów badania wykonanego przez Nielsen wynika, że sprzedaż w Lidlu wzrosła o 9,2 proc., a w Aldim o 12,9 proc.
Dla kontrastu, według Kantar Tesco zanotowało spadek sprzedaży w wysokości 1,3 proc., Sainsbury’s 1,4 proc., Morissons 2,4 proc., a Asda aż 5,9 proc.
środa, 29 czerwca 2016 08:25
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Brytyjski supermarket zamyka 17 sklepów i zwalnia 3 600 pracowników. Peł…
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii mających…
36°C w sierpniu? Fala upałów uderzy w Anglię – prognozy wskazują dokładn…
Miliony kierowców w Wielkiej Brytanii mogą odzyskać nawet 950 GBP za sam…
Wielka Brytania wprowadza podatek spadkowy od prywatnych emerytur: rodzi…
Ogromne utrudnienia lotnisku w Wielkiej Brytanii. Ogłoszono awarię techn…
Najtańszy supermarket w Wielkiej Brytanii. Aldi traci pozycję lidera po …