Wiadomości
Tysiące osób nie miało dostępu do bankowości internetowej, w tym klienci Halifax i Lloyds
Tysiące klientów nie było dziś w stanie uzyskać dostępu do swoich kont bankowych w po awarii w Halifax, Bank of Scotland i Lloyds Bank.
Tysiące klientów nie było dziś w stanie uzyskać dostępu do swoich kont bankowych w po awarii w Halifax, Bank of Scotland i Lloyds Bank.
Użytkownicy skarżyli się w mediach społecznościowych, że nie mogą uzyskać dostępu do swoich kont za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony internetowej.
Problemy zaczęły się o 10 rano w niedzielę, na stronie Down Detector pojawiło się tysiące zgłoszeń od niezadowolonych klientów.
Jeden z klientów Lloyds Bank napisał: „Nie mogę się zalogować na swoje konto lub po zalogowaniu się nie wyświetla moich kont”.
Wszystkie trzy banki są częścią Grupy Bankowej Lloyds, co oznacza, że problem jest prawdopodobnie wewnętrzny i zostanie rozwiązany jednocześnie dla wszystkich trzech.
Odpowiadając klientowi na Twitterze, Bank of Scotland napisał: „Wiemy, że niektórzy klienci mieli wcześniej problem z bankowością internetową. Przepraszamy za to. Nasze usługi wróciły do normy”.
Z kolei Lloyds napisał na Twitterze: „Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy klienci mieli problemy z bankowością internetową i naszą aplikacją. Jeśli problem się pojawia, proszę się wylogować i ponownie zalogować”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Nowy obowiązek dla podróżnych z Wielkiej Brytanii wybierających się do k…
Brytyjskie lotnisko wydaje ważne oświadczenie dla wszystkich podróżnych
DWP rozpoczyna kontrole kont bankowych – co oznacza to dla mieszkańców W…
Pilne ostrzeżenie dla kierowców z Wielkiej Brytanii – już niedługo nowe …
Aldi wprowadza tani gadżet do domu, kosztuje 3,95 GBP i znacząco skraca …
Wiek emerytalny w Wielkiej Brytanii może wzrosnąć nawet do 74 lat
Wielka Brytania wprowadza nowe taryfy energetyczne – gospodarstwa domowe…