Wiadomości
Kary dla firm nękających mieszkańców UK wiadomościami marketingowymi
Brytyjski rząd stworzył nowe przepisy, w myśl których firmy bombardujące obywateli niechcianymi telefonami i wiadomościami marketingowymi będą zagrożone karą w wysokości nawet 500 tys. funtów.

Nowe prawo zostanie ogłoszone jutro. Dzięki niemu łatwiej będzie nakładać kary na uciążliwe dla Brytyjczyków firmy. Organ nadzorujący telekomunikację zanim zdecyduje się na taki krok już nie będzie musiał udowadniać takiemu przedsiębiorstwu, że jego działania mają niekorzystny wpływ na osoby, do których się dzwoni - pisze Daily Mail.
Sekretarz ds. kultury poinformował, że działał na rzecz zmian, gdy dowiedział się, że ze względu na ogromną częstotliwość niechcianych wiadomości i połączeń, 6 na 10 osób nie chce nawet odbierać własnego telefonu.
W ubiegłym roku Information Commissioner’s Office otrzymało 175 tys. skarg odnośnie uciążliwych połączeń i wiadomości marketingowych. Grupa konsumencka Which? podała, że do 4 na 5 osób regularnie dzwonią różne firmy, a jedna trzecia klientów czuje się wręcz zastraszana.
środa, 25 lutego 2015 07:04
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania: ogromne zmiany na granicach UE – od października utrudn…
Ryanair odwołuje tysiące lotów na kluczowych trasach z Wielkiej Brytanii
B&M sprzedaje zimowy gadżet za 69 pensów - grzeje nawet 10 godzin
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany rozliczeń z HMRC. Co muszą wied…
Aldi zamknie wszystkie sklepy w Wielkiej Brytanii na trzy dni w okresie …
Pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii. Met Office wydało a…
Sześć miesięcy śmieciowego chaosu w Birmingham – dlaczego strajk pracown…