Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Awaria w bankach Lloyds i Halifax, klienci nie mogą dokonywać płatności

Klienci Lloyds Bank, Halifax i Bank of Scotland od rana mają problemy przelewaniem pieniędzy z powodu usterki technicznej.

Banki, których właścicielem jest Lloyds Banking Group, potwierdziły, że istnieje problem z szybkimi płatnościami.


Wielu klientów skarżyło się na tę usługę, według lokalizatora awarii DownDetector.

Problemy zaczęły się około 8 rano.

To już druga awaria tych banków w ciągu miesiąca

Zaledwie miesiąc temu tysiące klientów nie było w stanie uzyskać dostępu do swoich kont bankowych w po awarii w tych bankach.


Użytkownicy skarżyli się wtedy w mediach społecznościowych, że nie mogą uzyskać dostępu do swoich kont za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony internetowej.

Wszystkie trzy banki są częścią Grupy Bankowej Lloyds, co oznacza, że problem jest prawdopodobnie wewnętrzny i zostanie rozwiązany jednocześnie we wszystkich bankach.

-
 


Czytaj poprzedni artykuł:
Nowi pracownicy P&O Ferries nie wiedzieli, jak używać sprzętu ratowniczego
 Czytaj następny artykuł:
20 000 funtów nagrody za pomoc w ujęciu kierowcy, który śmiertelnie potrącił mężczyznę w Tipton