Wiadomości
Klientka uwięziona w banku przez 90 minut
Zazwyczaj banki zabezpieczają się przed niechcianymi gościami, rzadziej zamykają w swoich oddziałach klientów. Jednak właśnie tak stało się w przypadku klientki NatWest.

Kobieta odwiedziła placówkę banku w Waterloo, w Londynie, wczoraj przed 17.00. W bocznym pomieszczeniu rozmawiała telefonicznie z obsługą banku. Pracownicy NatWest, którzy skończyli pracę zapomnieli o niej i wyszli zamykając ją w środku.
Wściekła klientka opisuje całą sytuację jako „niewyobrażalną” oraz „surrealistyczną”. Kiedy zobaczyła, że jest zamknięta, zadzwoniła na policję, ale od oficera dowiedziała się, że nikt nie będzie miał czasu jej uwolnić przez najbliższe 60 minut. W końcu musiała czekać 90 minut, a jej wybawicielem okazał się dostawca.
Rzeczniczka prasowa banku powiedziała, że firma już przeprosiła kobietę, a trwające dochodzenie ma wyjaśnić, w jaki sposób mogło dojść do takiej sytuacji.
wtorek, 11 lutego 2014 13:14
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Rodziny w Wielkiej Brytanii mogą zyskać nawet 28 000 GBP rocznie. Oto os…
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla pracowników w Wielkiej Brytanii
Dramatyczna sytuacja na pokładzie Ryanair. Samolot musiał wrócić do Wiel…
Ceny energii w Wielkiej Brytanii wzrosną w październiku. Rachunki za gaz…
Wielka Brytania oferuje darmowe urządzenia do oszczędzania energii dla o…
Ceny w supermarketach w Wielkiej Brytanii rosną najszybciej od ponad rok…
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany w zasadach emerytalnych. Nawet …