Wiadomości
Klientka uwięziona w banku przez 90 minut
Zazwyczaj banki zabezpieczają się przed niechcianymi gościami, rzadziej zamykają w swoich oddziałach klientów. Jednak właśnie tak stało się w przypadku klientki NatWest.

Kobieta odwiedziła placówkę banku w Waterloo, w Londynie, wczoraj przed 17.00. W bocznym pomieszczeniu rozmawiała telefonicznie z obsługą banku. Pracownicy NatWest, którzy skończyli pracę zapomnieli o niej i wyszli zamykając ją w środku.
Wściekła klientka opisuje całą sytuację jako „niewyobrażalną” oraz „surrealistyczną”. Kiedy zobaczyła, że jest zamknięta, zadzwoniła na policję, ale od oficera dowiedziała się, że nikt nie będzie miał czasu jej uwolnić przez najbliższe 60 minut. W końcu musiała czekać 90 minut, a jej wybawicielem okazał się dostawca.
Rzeczniczka prasowa banku powiedziała, że firma już przeprosiła kobietę, a trwające dochodzenie ma wyjaśnić, w jaki sposób mogło dojść do takiej sytuacji.
wtorek, 11 lutego 2014 13:14
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania tnie benefity. Setki tysięcy osób straciły wypłaty z DWP
Pilne: autostrada M42 w pobliżu lotniska w Wielkiej Brytanii całkowicie …
Anglia wprowadza zakaz używania węży ogrodowych dla milionów osób – kary…
Najgorsza autostrada w Anglii — kierowcy tracą cierpliwość przez niekońc…
HMRC wprowadza ogromną zmianę w podatkach w Wielkiej Brytanii: nowe obow…
Gigant energetyczny wypłaci klientom 1,5 mln funtów odszkodowań za błędy…
Ambasada w Wielkiej Brytanii wydaje ważny komunikat dotyczący polskich p…