Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Brytyjski rząd wyda 100 mln funtów na reklamowanie brexitu bez umowy

Brytyjski rząd planuje najdroższą od II wojny światowej społeczną kampanię reklamową, która ma przygotować Brytyjczyków do wyjścia kraju ze Wspólnoty. bez umowy dotyczącej przyszłych relacji z Unią Europejskią.


Nowy brytyjski premier Boris Johnson zapowiedział, że Wielka Brytania opuści Unię Europejską 31 października tego roku "bez żadnego ale", dlatego kraj musi być przygotowany na taki scenariusz.

Według dziennika The Sun kampania ma kosztować 100 mln funtów i będzie zawierać reklamę telewizyjną, billboardy, ulotki i reklamę w mediach społecznościowych.

Broszura na temat brexitu bez umowy z Unią Europejską ma trafić do 27 mln domów.


Kampania ma przekazać Brytyjczykom, aby się nie obawiali ewentualnego chaotycznego brexitu.

Według The Sun, rząd w ten sposób stara się wzmocnić przekaz, że "nie ma powodów do paniki".

Ostatnie wielkie kampanie tego typu miały miejsce w 1948 roku, kiedy stworzono system służby zdrowia NHS, i w 1986, gdy akcja "Nie umieraj z powodu niewiedzy" miała uzmysłowić Brytyjczykom zagrożenie AIDS.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Policja nie podjęła działań po zgłoszeniu zaginięcia mężczyzny. 61 dni później znaleziono jego ciało
 Czytaj następny artykuł:
Wybuch gazu w Londynie. Ranne co najmniej 3 osoby