Wiadomości
Pasażerowie Jet2 czekali 48 godzin na opóźniony lot z Teneryfy – jednak zamiast do Birmingham polecieli do Portugalii
Pasażerowie linii lotniczej Jet2 czekali dwa dni na opóźniony lot z Teneryfy do Birmingham – jednak zamiast do domu zostali zabrani do Portugalii.
Pasażerowie linii lotniczej Jet2 czekali dwa dni na opóźniony lot z Teneryfy do Birmingham – jednak zamiast do domu zostali zabrani do Portugalii.
Lot z Teneryfy do Birmingham został opóźniony o 48 godzin ze względu na burzę piaskową na Saharze, która pokryła Wyspy Kanaryjskie pyłem, ograniczając widoczność i zmuszając lotnisko do zamknięcia.
Planowy lot miał się odbyć w niedzielę, jednak ze względu na złe warunki został on przełożony na wtorek 25 lutego.
Pasażerowie, którzy po dwóch dniach w końcu weszli na pokład samolotu Jet2, byli oszołomieni, gdy ich pilot ogłosił, że wyląduje w Faro, bo przekroczył limit czasu lotu podało Birmingham Live.
Podróżni, w tym rodziny z małymi dziećmi, zostali zabrani z hotelu na lotnisko na Teneryfie o godzinie 13:00.
Na pokład samolotu weszli dopiero o godzinie 20:00, a o godzinie 20:40 poinformowano ich, że nie polecą do Birmingham.
Po wylądowaniu w Portugalii o godzinie 22.40 musieli przejść odprawę paszportową i wsiąść do autobusu jadącegodo hotelu, w którym zostali umieszczeni na noc.
O pierwszej w nocy zaoferowano im kolację, jednak, jak relacjonują pasażerowie, byli tak zmęczeni, że nie mieli już ochoty na jedzenie w nocy.
Podróżujący, którzy narzekali na brak komunikacji z liniami lotniczymi, do Birmingham wrócili dopiero następnego dnia.
Linie lotnicze Jet2 w komunikacie prasowym przeprosiły i wyjaśniły, że podjęto decyzję o przewiezieniu klientów na lotnisko, na którym można było im zapewnić nocleg w hotelu.
Dzięki temu klienci mieli noclegi i śniadanie rano, zamiast nocować na lotnisku na Teneryfie, gdzie nie było dostępnego zakwaterowania.
„Oczywiście przepraszamy wszystkich dotkniętych klientów za wszelkie niedogodności spowodowane tymi ciągłymi zakłóceniami, jednak wynikają z nadzwyczajnych okoliczności, które były całkowicie poza naszą kontrolą”. – napisały linie lotnicze w oświadczeniu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza nowe zasady dla osób z pre-settled status. Now…
Anglia wprowadza zakaz używania węży ogrodowych w większości regionów — …
Wielka Brytania wprowadza zmiany w wypłatach świadczeń w sierpniu
Wielka Brytania dopłaci 3 750 GBP do zakupu elektrycznego samochodu
Koniec z ograniczeniem do 100 ml płynów w bagażu podręcznym w Wielkiej B…
Dwóch mężczyzn, którzy ścięli słynne drzewo w Wielkiej Brytanii, skazany…
Wizz Air wycofuje kilkadziesiąt tras z powodu upałów niszczących samolot…