Zaloguj się Załóż konto

Ryanair wprowadza nowe udogodnienia dla pasażerów

Ryanair zobowiązał się do zwrotu pieniędzy klientom za odwołane loty w ciągu pięciu dni roboczych za pomocą oryginalnej metody płatności.

Ryanair wprowadza nowe udogodnienia dla pasażerów. Tania linia lotnicza zobowiązała się do zwrotu pieniędzy klientom za odwołane loty w ciągu pięciu dni roboczych za pomocą oryginalnej metody płatności.

Tania linia lotnicza, która jest największą w Europie, powiedziała, że ​​zwroty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej funkcji „portfela online” w ciągu 24 godzin od anulowania lotu.


Umożliwi to klientom natychmiastową rezerwację nowych lotów lub opcję odzyskania środków w ciągu pięciu dni roboczych.

Najnowsza oferta obsługi klienta obiecuje ulepszenia usługi czatu online linii lotniczej i sekcji często zadawanych pytań, a także opracowanie nowych filmów „pomocy” na stronie internetowej przewodnika, dzięki którym mniej osób będzie potrzebować kontaktu z centrami telefonicznymi.

Ryanair był jedną z wielu linii lotniczych krytykowanych podczas pandemii za to, że początkowo nie chciał zwracać pieniędzy osobom, które nie mogły odbyć swoich lotów z powodu ograniczeń związanych z lockdownem.


Ze swojej strony linie lotnicze twierdziły, że okoliczności były poza ich kontrolą.

Niektórzy klienci skarżyli się również na opóźnienia w zwrotach za odwołane loty i skomplikowane procesy składania wniosków o zwrot pieniędzy.

Ryanair teraz poinformował, że robi kolejny krok w celu polepszenia obsługi klienta — nowa funkcja w aplikacji Ryanair obiecuje powiadomienia push w czasie rzeczywistym i filmy z centrum operacyjnego, aby informować klientów o statusie lotu oraz wszelkich zakłóceniach lub opóźnieniach.

Klienci będą również mogli wprowadzać zmiany w lotach, zmieniać nazwiska i dane pasażerów za pośrednictwem aplikacji, zamiast dzwonić do zespołu obsługi klienta.


W czerwcu brytyjski urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) rozpoczął dochodzenie w sprawie tego, czy British Airways (BA) i Ryanair złamały prawo, nie oferując zwrotów za loty, których klienci nie mogli legalnie odbyć podczas lockdownów.

Jednak później poinformowano, że „brak jasności” w prawie oznacza, że CMA nie jest w stanie tego kontynuować, ponieważ sprawa musiałaby wiązać się z przedłużającym się procesem prawnym z niepewnym wynikiem.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Trzeba pokazać Wielkiej Brytanii, że Brexit jest szkodliwy — twierdzi Francja
 Czytaj następny artykuł:
Covid-19: Liczba R w Anglii znów wzrosła. Obecnie jest tyle zakażonych co w szczycie drugiej fali pandemii