Wiadomości
Osoby ubiegające się o azyl w Wielkiej Brytanii otrzymują „niejadalne” jedzenie i żyją w strasznych warunkach
Osoby ubiegające się o azyl zostały zakwaterowane w pokojach z przeciekającymi oknami, zepsutymi grzejnikami, w miejscu zakwaterowania w Liverpoolu otrzymywali jedzenie, które nie nadawało się do spożycia, twierdzi jeden z mieszkańców.
Osoby ubiegające się o azyl zostały zakwaterowane w pokojach z przeciekającymi oknami, zepsutymi grzejnikami, w miejscu zakwaterowania w Liverpoolu otrzymywali jedzenie, które nie nadawało się do spożycia, twierdzi jeden z mieszkańców.
Anonimowy mężczyzna, który uciekł z rozdartego wojną Jemenu, udostępnił nagranie deszczu tryskającego przez zamknięte okno w recepcji przerobionego hotelu.
Zdjęcie jednego z jego posiłków przedstawia stare, poobijane i zaczynające gnić jabłko i małą porcję makaronu zapiekaną z dziwnym sosem i blado wyglądającym tajemniczym mięsem.
Jemeńczyk powiedział Liverpool Echo, że warunki są „katastrofalne”, dodając: „W pokojach jest zimno, naprawdę zimno – i nie można włączyć grzejników, bo wysadzają korki”.
Mężczyzna powiedział, że powszechny brak znajomości języka angielskiego wśród osób ubiegających się o azyl oznacza, że wiele problemów nie zostaje zgłoszonych, a ludzie muszą się przełamać i zjadać to jedzenie albo głodować.
Serco, prywatna firma zakontraktowana przez rząd do zakwaterowania osób ubiegających się o azyl, powiedziała, że przeciek został „natychmiast naprawiony” i zaprzeczyła jakimkolwiek innych problemach z obiektami.
Rzecznik Serco powiedział, że: „Mieszkanie jest w bardzo dobrym stanie. Pokoje i posesja są czyste i wszystko w nich działa jak powinno”.
„W ciągu ostatniego miesiąca nie było żadnych incydentów ani skarg dotyczących żywności itp. ani incydentów związanych z problemami z żywnością” - dodał.
Natomiast rzecznik Home Office powiedział: „Dobro osób ubiegających się o azyl traktujemy niezwykle poważnie i podejmujemy wszelkie niezbędne kroki, aby chronić osoby znajdujące się pod naszą opieką. Wszystkie nasze hotele muszą dostarczyć aktualne raporty dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa przed dokonaniem rezerwacji”.
„Jeżeli osoba ubiegająca się o azyl ma problemy z zakwaterowaniem, może skontaktować się z pomocą Migrant Help, która jest dostępna 24 godziny na dobę, 365 dni w roku”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Bank Anglii wprowadza największe zmiany od 50 lat. Banknoty £5, £10, £20…
Wielka Brytania wprowadza ogromną zmianę w mundurkach szkolnych. Eksperc…
Duża sieć komórkowa w Wielkiej Brytanii przywraca darmowy roaming dla mi…
Brytyjski supermarket, który chciał pokonać Aldi, teraz najdroższy. Podw…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii tracą ponad 500 GBP na swoich kont…
Ryanair odwołuje 170 lotów. Linia lotnicza wydaje ostrzeżenie dla pasaże…
Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy. Klienci mogą otrzymać nawet 200…