Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

EasyJet, TUI i Ryanair informują ile godzin przed odlotem przyjechać na lotnisko

Na lotniskach w Wielkiej Brytanii znów tworzą się ogromne kolejki oraz odwoływane są loty.

Ten weekend będzie prawdopodobnie jednym z najbardziej ruchliwych weekendów w roku na lotniskach i w portach w Wielkiej Brytanii.

Jest to wywołane tym, że po raz pierwszy od początku pandemii można pojechać na wyjazdy wielkanocne praktycznie bez restrykcji.


Niestety lotniska i linie lotnicze są bardzo przeciążone po tysiącach zwolnień, które miały miejsce, gdy przemysł został zamknięty w czasie lockdownu.

Dodatkowo rekordowy wzrost zakażeń koronawirusem w całym kraju przyczynił się do nieobecności spowodowanych chorobą pracowników.

Pasażerowie skarżyli się, że spóźniają się na loty z powodu kolejek, dlatego niektóre linie lotnicze poinformowały, ile godzin przed lotem pasażerowie powinni przybyć na lotnisko.

TUI

TUI radzi podróżnym, aby przybyli na lotnisko około trzech godzin przed odlotem i poświęcili dodatkowy czas na przejście przez kontrolę bezpieczeństwa przed wejściem na pokład.

EasyJet

Pasażerom EasyJet zaleca się przybycie na lotnisko na dwie godziny przed odlotem.

Rzecznik EasyJet powiedział: „Zdajemy sobie sprawę z opóźnień bezpieczeństwa na lotnisku w Manchesterze, dlatego doradzamy klientom przybycie na lotnisko z dużą ilością czasu przed lotem. Nadal współpracujemy z lotniskiem w Manchesterze, aby zapewnić rozwiązanie dla naszych klientów ”.

Ryanair

Rzecznik Ryanair poinformował: „Z powodu ciągłych opóźnień na niektórych lotniskach Ryanair radzi pasażerom przybycie co najmniej trzy godziny przed planowanym czasem odlotu. Przepraszamy naszych klientów za te niefortunne opóźnienia”.

Rzecznik lotniska w Manchesterze powiedział, że „kolejki do kontroli bezpieczeństwa mogą być dłuższe niż zwykle” i wezwał do wcześniejszego przybycia na lot.

„Przepraszamy pasażerów, których doświadczenie na lotnisku w Manchesterze nie spełniło oczekiwanych standardów. Gdy dochodzimy do siebie po skutkach pandemii koronawirusa, cała nasza branża boryka się z niedoborami personelu i wyzwaniami rekrutacyjnymi”.


„W rezultacie informujemy klientów, że kolejki mogą być dłuższe niż zwykle i zachęcamy ich do przybycia w najwcześniejszym terminie zalecanym przez ich linię lotniczą. Ze względu na kontrole bezpieczeństwa i szkolenia związane z tymi rolami, ludzie potrzebują czasu, aby móc rozpocząć pracę w naszej firmie” - dodał.

Z kolei Lotnisko w Birmingham spodziewa się powitać ponad 400 000 klientów w ciągu dwóch tygodni wielkanocnych, a najpopularniejsze miejsca docelowe to Dublin, Dubaj, Amsterdam, Malaga i Teneryfa.

Lotnisko w ten weekend planuje rozmieszczenie pracowników na stanowiskach wsparcia w budynku terminalu, aby przed wejściem do strefy bezpieczeństwa upewnić się, że klienci są przygotowani i mają odpowiednie bagaże.

Zobacz też:


Lotnisko w Birmingham też prosi, aby klienci byli odpowiednio przygotowani: „Klient może pomóc nam utrzymać kolejki w ruchu, przedstawiając zgodny bagaż podręczny — usuwając z niego wszystkie płyny, żele, pasty i elementy elektryczne — przy rentgenowskich skanerach bezpieczeństwa”.

Dziś rano jeden z podróżnych umieścił zdjęcie tego, co się dzieje na lotnisku i podpisał, że jest to „najbardziej ruchliwy dzień, jaki kiedykolwiek widział na lotnisku w Birmingham”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Unia Europejska zakaże wjazdu ciężarówkom z Rosji i Białorusi
 Czytaj następny artykuł:
Jet2, TUI, easyjet, Ryanair, BA: Najbardziej ruchliwy weekend na lotniskach w Wielkiej Brytanii