Wiadomości
Pasażerowie Ryanair utknęli na brytyjskim lotnisku, a samoloty odleciały bez nich
Terminal 3 został dotknięty awarią prądu o 8 rano w środę, 24 maja, a pasażerowie, którzy byli na lotnisku, skarżyli się na problemy z odprawą, wejściem na pokład i utknięciem w długich kolejkach.
Zdjęcia z wewnątrz i na zewnątrz terminala pokazały ogromne kolejki i tłumy ludzi, a pasażerowie twierdzili, że ich samoloty „wystartowały bez nich”.
Niektórzy pasażerowie Ryanair przybyli trzy godziny przed lotem na Teneryfę, ale mimo to przegapili lot, gdy próbowali odprawić swój bagaż.
Inni opisali to, co się działo wewnątrz jako wielki „chaos” i twierdzili, że Ryanair polecił pasażerom, aby wrócili na drugi dzień.
Jedna pasażerka napisała w mediach społecznościowych, że miała lecieć na Teneryfę o 10 rano: „Przyjechałam o 7 rano i czekałam na otwarcie odpraw, jednak awaria prądu na lotnisku spowodowała, że utknęłam, próbując odprawić bagaż. Samolot odleciał. Co mamy robić? Nikt nie przyszedł nam doradzić. Mam dziś urodziny!”
Tom McKenna napisał: „Absolutny chaos na @manairport właśnie widziałem, jak mój samolot Ryanair przelatuje mi nad głową, gdy stoję w kolejce przed terminalem 3”.
„Całkowita hańba… powinni się wstydzić”.
Laura Marie napisała na Twitterze: „Stoję przy odprawie bagażowej T3 od 7:30 rano, setki ludzi utknęły w martwym punkcie, nikt odpowiedzialny nie informuje nas, co się dzieje, samolot już odleciał @Ryanair, czy ktoś naprawdę może pomóc?”
Następnie dodała: „@Ryanair powiedział nam, że dzisiaj nie ma więcej lotów i musimy wrócić jutro. Musieliśmy zarezerwować nowe loty i hotel, który wiąże się z dodatkowymi kosztami, których nie powinniśmy płacić”.
Lotnisko poinformowało, że niektórzy pasażerowie mogą mieć dłuższy czas oczekiwania, ale personel robi wszystko, co w jego mocy, aby złagodzić zakłócenia.
Lotnisko przeprosiło za niedogodności spowodowane przerwą w dostawie prądu, która była spowodowana awarią zewnętrznej podstacji i została już usunięta.
Ryanair z kolei poinformował, że problem „był całkowicie poza” kontrolą linii lotniczej, i również przeprosił za zakłócenia.
W oświadczeniu rzecznik Ryanair powiedział: „Z powodu przerwy w dostawie prądu na lotnisku w Manchesterze, która była całkowicie poza kontrolą Ryanaira, niektórzy pasażerowie spóźnili się na lot dziś rano (24 maja)”.
Zobacz też:
„W miarę możliwości zarezerwowaliśmy poszkodowanym pasażerom alternatywne loty Ryanair odlatujące dzisiaj później, a tam, gdzie loty alternatywne nie są dzisiaj dostępne, radzimy pasażerom skontaktować się z naszym Zespołem Obsługi Klienta”.
„Serdecznie przepraszamy pasażerów, których to dotyczy, za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją. Przerwa w dostawie prądu na lotnisku w Manchesterze była całkowicie poza kontrolą Ryanaira”.
Gorące Tematy
MSZ wydaje pilne ostrzeżenie przed podróżami do unijnych krajów
Zostało tylko kilka dni, aby ubiegać się o 370 GBP dodatku . Płatność mo…
Fala upałów uderzy w Wielką Brytanię. Termometry wskażą 29 stopni Celsju…
Virgin Media wydaje ostrzeżenie związane z routerem Wi-Fi – zignorowanie…
Tysiące rodzin w UK otrzyma 150 GBP na zakupy do supermarketów. Sprawdź …