Zaloguj się Załóż konto

Tesco wprowadza ogromne zmiany dotyczące przecenionych produktów

Tesco wprowadza ogromne zmiany w setkach sklepów w Wielkiej Brytanii dotyczące przecenionych produktów z żółtymi naklejkami.

Tesco wprowadza ogromne zmiany w setkach sklepów w Wielkiej Brytanii dotyczące przecenionych produktów z żółtymi naklejkami.

Ten ruch ma na celu pomóc klientom łatwiej znaleźć produkty spożywcze oznaczone obniżoną ceną. Supermarket wdrożył nowy system w 300 sklepach po udanym teście w 100 placówkach w zeszłym roku.


Kupujący będą teraz mogli znaleźć przecenione produkty za pomocą nowego wyraźnego oznakowania informującego „Reduced in price — just as nice”.

Strefy z przecenionymi produktami obejmują szeroki zakres artykułów, począwszy od świeżych produktów, takich jak sałatki, mięso, chleb i słodkie przysmaki.

Są to wszystkie produkty, które zbliżają się do daty ich wygaśnięcia, wycofane produkty spożywcze i również produkty niespożywcze.


Dyrektor ds. jakości, technologii i zrównoważonego rozwoju w grupie Tesco, Claire Lorains, powiedziała: „W Tesco nie mamy czasu na marnowanie żywności i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je ograniczyć”.

„Nasi klienci zawsze szukają wartościowych produktów spożywczych, a nasze nowe oznakowanie »Reduced in price — just as nice« ułatwia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zauważenie produktów z krótkim terminem ważności i wysokiej jakości przecenionych towarów”.

Pierwsza zmiana przeprowadzona w październiku ubiegłego roku miała miejsce po przeprowadzenie badania, które wykazało, że kupujący chętniej wybieraliby produkty o żółtych naklejkach, jeśli obszar, na którym są umieszczone, wyglądałby atrakcyjniej.


Tesco często obniża cenę produktów zbliżających się do daty ważności, aby przesunąć zapas i uniknąć marnowania żywności.

Wcześniej podejmowano skrajne środki, takie jak ustawienie barierek, aby chronić personel przed klientami desperacko szukającymi przecenionych produktów z żółtymi naklejkami.

Zobacz też:


Jednak ruch polegający na zmianie oznakowania obszarów z przecenionymi produktami, ułatwi klientom zauważenie ofert z żółtymi naklejkami.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Wielkiej Brytanii grozi recesja w przyszłym roku
 Czytaj następny artykuł:
Limit cen energii w UK podnosi koszty dla ludzi i zwiększa inflację