Zaloguj się Załóż konto

Primark wydaje ważne ogłoszenie dotyczące zakupów i oferowanych usług

Primark wydaje ważne ogłoszenie dotyczące zakupów i oferowanych usług Primark, znany brytyjski detalista, przekazał ważne informacje dotyczące przyszłości swojej usługi „click and collect”.

Primark, znany brytyjski detalista, przekazał ważne informacje dotyczące przyszłości swojej usługi „click and collect”.

Po sukcesie wprowadzenia tej opcji w listopadzie 2022 roku w Wielkiej Brytanii sieć ogłosiła rozszerzenie usługi na tysiące artykułów damskich od 13 września.


George Weston, dyrektor generalny Associated British Foods plc (ABF), właściciela Primark, wyraził zadowolenie z rozszerzenia oferty i zasugerował, że w przyszłości mogą zostać dodane kolejne linie produktów.

Usługa „click and collect” pozwala klientom na odbiór zamówień z dedykowanego stanowiska w wybranym sklepie.

Do września opcja ta była ograniczona do produktów dziecięcych i artykułów dla niemowląt, jednak teraz obejmuje również szeroki asortyment odzieży damskiej.

Nie ma opłaty za korzystanie z usługi, ale konieczne jest złożenie zamówienia na kwotę minimum £10.


Mimo pozytywnych zmian Weston wykluczył możliwość wprowadzenia dostawy do domu, stwierdzając: „Nigdy nie będziemy realizować dostaw do domu, ani nie zaoferujemy pełnego asortymentu w ten sposób”.

Nie jest jeszcze jasne, które linie produktów mogą zostać dodane do usługi „click and collect” w przyszłości, ale na chwilę obecną odzież męska i artykuły do domu pozostają niedostępne.

W ciągu ostatniego roku Primark wprowadził „selektywne podwyżki cen” dla klientów po zauważeniu wzrostu kosztów produkcji i prowadzenia sklepów.

We wtorek grupa ujawniła, że sprzedaż Primark przekroczyła oczekiwania z zeszłego roku, pomimo wyższych cen. Sprzedaż wzrosła o 15% do £9 miliardów w ciągu roku, z 11% wzrostem w Wielkiej Brytanii.

Całkowite przychody grupy AB Foods wzrosły o 16% do £19,7 miliarda w ciągu roku, co również było wspomagane przez wyższe ceny w innych obszarach.

Aby skorzystać z usługi „click and collect” w Primark, klienci mogą przeglądać ofertę online, dodawać przedmioty do wirtualnego koszyka i wybierać dzień odbioru paczki.

Zobacz też:


Zamówienia będą dostępne do odbioru między dwoma a siedmioma dniami od złożenia zamówienia.

Wszystkie zamówienia będą dostarczane do sklepu w brązowych papierowych opakowaniach lub kartonach zabezpieczonych papierową taśmą z nowym brandingiem usługi „Click and Collect”.

Detalista zapewnia, że całe opakowanie można łatwo zrecyklingować w domu.

Usługa „click and collect” jest obecnie oferowana w 57 sklepach na terenie północno-zachodniej Anglii, Yorkshire, północnej Walii i Londynu. Primark posiada 400 sklepów na całym świecie i prawie 200 w Wielkiej Brytanii.

W ostatnich miesiącach Primark wprowadził również kasy samoobsługowe w niektórych sklepach, aby zmniejszyć czas oczekiwania w kolejkach. Kasy te zostały wprowadzone jako część testów jesienią 2022 roku.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mogą otrzymać dodatkowe 1200 GBP. HMRC wzywa skorzystania z atrakcyjnego programu
 Czytaj następny artykuł:
Ceny domów w Wielkiej Brytanii wzrosły po raz pierwszy od sześciu miesięcy