Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Uczciwe rachunki za energię

pexpress200.gifDostawcy energii będą musieli zmienić system zmienić system informowania swoich klientów o zmianach cenowych, jak również uprościć propozycję taryfową.


Brytyjscy dostawcy gazu oraz energii zostali zmuszeni do przeprowadzenia reform cenowych, by nie wprowadzać już dłużej w błąd swoich klientów. Jak wynika z obecnych danych, konsumenci byli obecnie „bombardowani” aż trzystoma różnymi taryfami energetycznymi. Sześciu brytyjskich dostawców energii będzie miało tylko dwa miesiące na zaakceptowanie reform i wprowadzenie ich w życie.

Niezbędne okazuje się uproszczenie systemu oraz ustalenie tylko jednej taryfy dla każdej z metod płatności. Przez lata istniały spekulacje, że szybkość, z jaką docierają podwyżki energii do klientów nie jest równa tej, z jaką trafiają do nich informacje o obniżkach. Można powiedzieć, że OFGEM – regulator rynku energii w UK -  wreszcie przejął inicjatywę przy ochronie swoich klientów.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj następny artykuł:
Wybory do Samorządów Lokalnych