Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Tesco inwestuje w automatyczną porównywarkę cen. Jeśli u konkurencji będzie taniej - sklep zwraca resztę

Centrala Tesco w Wlk. Brytanii uruchomiła pierwszy automatyczny kupon do porównywania cen, który obejmuje zarówno markowe produkty, jak i te występujące pod marką własną, a także produkty świeże. Urządzenie porównuje ceny z Tesco do ceny tych samych lub "równoważnych" produktów z takich sieci jak Asda, Morrisons i Sainsbury.



Jeśli koszt zakupu produktów okazałby się tańszy u konkurencji, różnica (maksymalnie do 10 funtów), zostanie wydana automatycznie przy kasie. Klienci Tesco.com będą otrzymywać kupony pocztą.

Według danych Kantar, około 50 procent średniego koszyka zakupów w Wielkiej Brytanii składa się z towarów marki własnej.

Porównywarka Tesco, aby zapewnić jak najpełniejsze porównanie cen, będzie obejmować również promocje występujące w sieciach handlowych - typu "Za pół ceny" i "Kup jeden, dostaniesz drugi gratis".

Aby skorzystać z porównywarki klient musi kupić co najmniej 10 różnych produktów, w tym co najmniej jeden z listy produktów, których ceny są porównywane z konkurencją.


Źródło: dlahandlu.pl


-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Głównym powodem przyjazdu turystów do Birmingham są zakupy
 Czytaj następny artykuł:
Habemus Papam