bham.pl Wiadomości Zdrowie Nie podawaj nurofenu dzieciom chorującym na ospę
Nie podawaj nurofenu dzieciom chorującym na ospę
   sledzik    Wykop    Gwar    Facebook   
Przerażona matka trójki dzieci wystosowała ostrzeżenie do innych rodziców, by nie podawali swoim chorującym na ospę pociechom nurofenu. Ona sama z polecenia lekarzy zrobiła to, w wyniku, czego jej syn dostał zakażenia krwi.

Zamieszkała w Warrington w hrabstwie Lancashire Hayley Lyons opublikowała oświadczenie na portalu Facebook. Dołączyła do niego szokujące zdjęcia swojego syna Lewisa, który po zażyciu lekarstwa zachorował na posocznicę, dostał ostrej wysypki, a na jego ciele pojawiły się pęcherze. Posocznica może doprowadzić do uszkodzenia wielu organów wewnętrznych i śmierci pacjenta.

Lyons napisała, że czterech różnych lekarzy z jej lokalnego szpitala zaleciło podanie synowi nurofenu, leku zawierającego ibuprofen i pomagającego zwalczyć gorączkę, ale mogącego także w przypadku ospy wywołać ciężką, skórną reakcję alergiczną.
piątek, 08 kwietnia 2016 13:02
 


Komentarze 

0 #1 emcia04 2016-04-11 17:35
Przepraszam bardzo z gory za ton mojej wypowiedzi ale czy ta pani nie ma internetu? Mi sie wydaje ze dni (szczegolnie w tym kraju) kiedy to slepo wierzy sie we wszystko co lekarz powie to dawno nie istnieja. Jak moj syn chorowal na ospe dwa miesiace temu tez bylam z nim u lekarza i nic na temat ibuprofenu w ogole nie uslyszalam. Za to sama wpisalam w domu w wyszukiwarke jak opiekowac sie dzieckiem ktore ma ospe i tam byla informacja zeby nie podawac bron boze tego lekarstwa. Takze niestety trzeba byc przezornym. A pani i dziecku bardzo wspolczuje.

Czytaj poprzedni artykuł:
Nastolatek wymachujący bronią podczas bójki nie trafi do więzienia
  Czytaj następny artykuł:
Poles Apart - Film ukazujący zmiany w Polsce oraz stosunek Polaków do uchodźców.


Zdrowie

Ankieta

Czy wrócisz do Polski jeśli UK wyjdzie z UE?
 
Sklep Jarmark
Montaz anten satelitarnych