Wiadomości
27 000 funtów kary za otwarcie salonu fryzjerskiego w trakcie lockdownu
Właścicielka salonu w Oakenshaw, niedaleko Bradford, została ukarana grzywną w wysokości 27 000 funtów po odmowie zamknięcia salonu podczas lockdownu.
Kobieta powoływała się na Magna Carta, czyli Wielką Kartę Swobód wydaną w Anglii 15 czerwca 1215 przez króla Jana bez Ziemi pod naciskiem możnowładztwa, wzburzonego królewską samowolą i uciskiem podatkowym.
Mandaty zostały nałożone po tym, jak salon pozostawał otwarty po wielokrotnych prośbach o zatrzymanie działalności.
Sinead Quinn została początkowo ukarana grzywną 1000 funtów i 2000 za prowadzenie działalności podczas lockdownu.
21 listopada właścicielka salonu została ukarana kolejną grzywną w wysokości 4000 funtów za ciągłe prowadzenie działalności podczas lockdownu.
Mimo to nie zamknęła salonu, co spowodowało nałożenie 10000 funtów grzywny we wtorek 24 listopada.
Następnego dnia na kobietę nałożono następną grzywnę w wysokości 10 000 funtów.
Na salonie kobieta powiesiła plakat, który mówi „ten biznes został ukarany, ponieważ próbujemy zarobić na przeżycie”.
Rzecznik Rady Kirklees powiedział Yorkshire Live: „Firma była ponownie otwierana mimo nakazów, więc nakładano na nią kolejne grzywny — łączna kwota wynosi obecnie 27 000 funtów.
W pełni rozumiemy, że pandemia jest trudna dla lokalnych firm, ale dla bezpieczeństwa ludzi absolutnie kluczowe jest, abyśmy wszyscy przestrzegali najnowszych zasad i wskazówek dotyczących Covid-19”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania tnie benefity. Setki tysięcy osób straciły wypłaty z DWP
Pilne: autostrada M42 w pobliżu lotniska w Wielkiej Brytanii całkowicie …
Anglia wprowadza zakaz używania węży ogrodowych dla milionów osób – kary…
Najgorsza autostrada w Anglii — kierowcy tracą cierpliwość przez niekońc…
HMRC wprowadza ogromną zmianę w podatkach w Wielkiej Brytanii: nowe obow…
Gigant energetyczny wypłaci klientom 1,5 mln funtów odszkodowań za błędy…
Ambasada w Wielkiej Brytanii wydaje ważny komunikat dotyczący polskich p…