Wiadomości
Uwaga na błędne działanie Smart Meter’ów. Potrafią naliczyć 40 000 funtów za dzień energii
46-letni Paul Davies powiedział, że kiedy skontaktował się z dostawcą energii EDF, powiedziano mu, że inteligentne liczniki „nigdy się nie mylą”.
Davies ze Scunthorpe opisał „koszmar” związany z firmą EDF, która poinformowała go, że jego opłata Direct Debit wzrośnie do 400 funtów z powodu wysokiego zużycia energii.
Mężczyzna, który uważnie monitoruje zużycie energii, skrytykował postawę personelu z call center po tym, jak zadzwonił, aby zgłosić błąd.
„Ich pomoc dla mnie była ogromnym problemem. Ciągle mi mówili, że kwota jest właściwa i że musiałem aż tyle zużyć” – powiedział Grimsby Telegraph.
„W pewnym momencie powiedzieli mi, że Smart Meter nigdy się nie myli”.
„Jak u diabła, jedna osoba zużywa energię elektryczną wartą 40 000 funtów w ciągu jednego dnia? To tak, jakbym płacił za całą ulicę” – dodał zezłoszczony mężczyzna.
Według Grimsby Telegraph dostawca ostatecznie obwinił za błąd problem z oprogramowaniem.
Zobacz też:
Jednak okazuję się, że nie tylko Paul Davies miał podobny problem, zaledwie kilka dni wcześniej przydarzyło się to innemu klientowi EDF.
Licznik Petera Chambersa pokazał, że jest winien ponad 42 000 funtów za jeden dzień energii elektrycznej.
Peter był przerażony, widząc niewiarygodną kwotę za jego jednopokojowe mieszkanie.
W tym przypadku jednak się okazało, że odczyty, które otrzymała firma, były prawidłowe, jedynie inteligentny licznik podawał złą wartość.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Ryanair wydaje ważne ostrzeżenie dla podróżnych
Pierwsza fala upałów w UK w 2024 roku: Temperatury mogą przekroczyć 25°C…
Wielka Brytania wprowadza reformę systemu zasiłków. Wstrzymano płatności…
HMRC wydaje ważne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii
Ryanair, Jet2, Easyjet, TUI. Ważna zasada, której złamanie może skutkowa…