Wiadomości
Prom P&O Ferries po raz trzeci nie przeszedł kontroli bezpieczeństwa
Prom Pride of Kent, właśnie po raz trzeci nie przeszedł inspekcji Agencji Morskiej i Straży Przybrzeżnej (MCA).
Statek został zatrzymany 28 marca w porcie w Dover, a 13 kwietnia nie przeszedł drugiej kontroli bezpieczeństwa.
Teraz rzecznik MCA poinformował, że statek nie przeszedł też trzeciej kontroli, a kolejna kontrola zostanie przeprowadzona dopiero na żądanie firmy.
P&O Ferries we wtorek ponownie uruchomiło przeprawy pasażerskie Dover-Calais, po raz pierwszy odkąd firma w kontrowersyjny sposób zwolniła setki pracowników bez uprzedzenia.
Operator promowy, we wtorek rozpoczął przeprawy ze skróconym rozkładem, a normalny rozkład został wznowiony w środę.
Jednak P&O Ferries ma tylko jeden prom — Spirit of Britain — na tej trasie, więc liczba biletów jest ograniczona.
W marcu P&O zwolniło prawie 800 marynarzy, aby zastąpić ich tańszymi pracownikami agencyjnymi.
Spirit of Britain – który pływa na trasie Dover do Calais – został zatrzymany po inspekcji w dniu 11 kwietnia. Statek otrzymał zezwolenie na wypłynięcie dopiero 22 kwietnia, jednak przez początkowy okres przewoził tylko towary.
Według najnowszych doniesień tańsi pracownicy agencyjni zatrudnieni przez P&O Ferries w celu zastąpienia zwolnionych marynarzy nie wiedzieli, jak używać sprzętu ratującego życie.
Inspektorzy Agencji Morskiej i Straży Przybrzeżnej (MCA) wykryli 23 usterki w promie Spirit of Britain, z których sześć miało podstawy do zatrzymania.
Oprócz 23 usterek inspektorzy stwierdzili, że załoga „nie umie obsługiwać sprzętu ratunkowego”, co może dotyczyć sprzętu takiego jak łodzie ratownicze, szalupy ratunkowe, kamizelki ratunkowe czy flary.
Inny prom tego operatora również został zatrzymany z powodu uchybień. A niedługo po otrzymaniu zezwolenia na wypłyniecie, dryfował u wybrzeży Larne po „usterce mechanicznej”.
European Causeway, który może pomieścić do 410 pasażerów, znajdował się około 8 km od portu w Larne.
Prom z nieznaną liczbą osób na pokładzie opuścił Cairnryan około godziny 12:00 i miał przybyć do portu w Larne około godziny 14:00.
Jednak nigdy się nie pojawił, co skłoniło RNI do wysłania trzech łodzie ratunkowych, aby zbadać, co się stało.
P&O poinformowało wtedy, że incydent miał miejsce z powodu awarii mechanicznej na Morzu Irlandzkim, a pełna inspekcja odbędzie się, gdy statek wróci do portu.
Gorące Tematy
Zła wiadomość dla posiadaczy kredytów i kart kredytowych w UK
Setki tysięcy pracowników w UK otrzymają podwyżkę w najbliższych tygodni…
Koszmar na lotniskach w UK! Mdlejący ludzie, rodziny śpiące w terminalu
Ukraińska uchodźczyni, której obecny partner zostawił dla niej żonę odni…
Ryanair, easyJet, BA: Lista linii lotniczych i miejsc, w których odbędą …
Boksy reklamowe

Smart Accidents
Zapraszamy do naszego biura pod adresem 294 - 310 High Street, West...
Global Centre
Doradztwo i uslugi na profesjonalnym poziomie.
Kursy Na Wózki Widłowe I Cpc
UPRAWNIENIA WÓZKI WIDŁOWE i CPC Po polsku Szkolenia Akredytacja...
Nowakowski - Zakłady Pogr..
Zajmujemy sie usługami pogrzebowymi na terenie Wielkiej Brytanii