Wiadomości
Ryanair: nie zapłacimy odszkodowań. "Czekamy na sąd"
Michael O'Leary, szef
Ryanaira, powiedział, że pasażerowie, którzy z powodu zamknięcia
przestrzeni powietrznej zostali uwięzieni na lotniskach mogą liczyć
jedynie na zwrot ceny biletu. Tanie linie lotnicze nie pokryją kosztów
hoteli oraz restauracji - poinformował "Daily Mail".
O'Leary zapowiedział, że jego klienci nie mogą liczyć na żadne odszkodowania. To zapowiedź nierespektowania decyzji Komisji Europejskiej w tej sprawie. Szef Ryanaira zapowiada, że z niecierpliwością czeka na sądową batalię w tej sprawie.
- Nie ma prawa, które mówi, że linie lotnicze sprzedające bilety po 26 funtów mają pokrywać wynoszące tysiące euro rachunki za hotele swoich klientów. To absurd - powiedział. Wcześniej minister transportu powiedział, że rząd był zbyt ostrożny, kiedy podejmował decyzję o zawieszeniu wszystkich lotów.
Szef Ryanaira chce, by linie lotnicze były traktowane tak jak oferujący przewozy autokarowe i kolej, które zwracają podróżnym jedynie cenę biletu. Podkreślił też, że to rządy są odpowiedzialne za wydarzenia ostatnich dni.
Żródło: onet.eu
czwartek, 22 kwietnia 2010 08:05
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Bank Anglii wprowadza największe zmiany od 50 lat. Banknoty £5, £10, £20…
Wielka Brytania wprowadza ogromną zmianę w mundurkach szkolnych. Eksperc…
Duża sieć komórkowa w Wielkiej Brytanii przywraca darmowy roaming dla mi…
Brytyjski supermarket, który chciał pokonać Aldi, teraz najdroższy. Podw…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii tracą ponad 500 GBP na swoich kont…
Ryanair odwołuje 170 lotów. Linia lotnicza wydaje ostrzeżenie dla pasaże…
Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy. Klienci mogą otrzymać nawet 200…