Wiadomości
Ryanair: nie zapłacimy odszkodowań. "Czekamy na sąd"
Michael O'Leary, szef
Ryanaira, powiedział, że pasażerowie, którzy z powodu zamknięcia
przestrzeni powietrznej zostali uwięzieni na lotniskach mogą liczyć
jedynie na zwrot ceny biletu. Tanie linie lotnicze nie pokryją kosztów
hoteli oraz restauracji - poinformował "Daily Mail".
O'Leary zapowiedział, że jego klienci nie mogą liczyć na żadne odszkodowania. To zapowiedź nierespektowania decyzji Komisji Europejskiej w tej sprawie. Szef Ryanaira zapowiada, że z niecierpliwością czeka na sądową batalię w tej sprawie.
- Nie ma prawa, które mówi, że linie lotnicze sprzedające bilety po 26 funtów mają pokrywać wynoszące tysiące euro rachunki za hotele swoich klientów. To absurd - powiedział. Wcześniej minister transportu powiedział, że rząd był zbyt ostrożny, kiedy podejmował decyzję o zawieszeniu wszystkich lotów.
Szef Ryanaira chce, by linie lotnicze były traktowane tak jak oferujący przewozy autokarowe i kolej, które zwracają podróżnym jedynie cenę biletu. Podkreślił też, że to rządy są odpowiedzialne za wydarzenia ostatnich dni.
Żródło: onet.eu
czwartek, 22 kwietnia 2010 08:05
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: ME w gimnastyce sportowej: siedmiu Polaków w Birmingham | Czytaj następny artykuł: Wybuch wulkanu na Islandii spowoduje gigantyczne straty linii lotniczych |
Gorące Tematy
Odwołane loty. Tysiące pasażerów uwięzionych: Awaria zasilania paraliżuj…
Setki tysięcy rodziców w Wielkiej Brytanii otrzymają 50 GBP z HMRC
Fala upałów w Wielkiej Brytanii: mieszkańcy będą mierzyć się z 31°C prze…
Pilne ostrzeżenie dla podróżnych. Trzygodzinne kolejki na lotnisku w Wie…
Trzy największe brytyjskie banki obniżają odsetki kredytów hipotecznych:…