Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Klienci Tesco Bank padli ofiarą oszustów - tysiące kart zablokowanych

Ludzie posiadający konta w banku Tesco skarżą się na to, że z ich rachunków zginęły setki funtów. Firma padła ofiarą ataku ze strony oszustów.

Internauci informują, że z kont bez ich wiedzy wypłacono pieniądze, a karty bankomatowe zostały zablokowane. Zgłoszono też problemy z dodzwonieniem się na infolinię Tesco. Na połączenie z konsultantem trzeba było czekać w długiej kolejce.

Tesco wydało specjalne oświadczenie oznajmiając, że ich system wychwycił podejrzaną aktywność na rachunkach klientów. Bank wdrożył odpowiednią procedurę, a w ramach środków ostrożności niektórym osobom zablokowano karty. Ci, których to dotknęło nadal mogą korzystać z bankowości internetowej.

Przedstawiciele Tesco Bank zapewniają, że robią wszystko, co w ich mocy, by ochronić klientów przed oszustami i proszą o kontakt tych, którzy mają podejrzenia, że ich konta zostały zhakowane. Jednocześnie poinformowano, że problem dotyczy kilku tysięcy osób, ale nie więcej niż 10 tys.

Tesco Bank powstał w 1997 roku. Zarządza 7,8 mln kont.
-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
7-letni uczeń zgłoszony na policję, bo nauczyciele myśleli, że przyniósł do szkoły pocisk
 Czytaj następny artykuł:
Samochód wjechał w dom w Handsworth Wood