Wiadomości
Dla Brytyjek makijaż jest ważniejszy od chłopaka...
57 proc. ankietowanych Brytyjek, wolałoby zerwać z chłopakiem niż pokazać się publicznie bez makijażu. I nic dziwnego. Z badań wynika, że statystyczna Brytyjka na kosmetyki wydaje w swoim życiu średnio 100 tys. funtów...
Zdaniem ekspertów dziewczęta i panie w wieku od 16 do 65 lat na kosmetyki wydają tygodniowo 40 funtów. Rocznie różne specyfiki upiększające kosztują je ok 2 tys. funtów.
Obsesja ta nie kończy się tylko na wydawaniu pieniędzy. Jak wskazuje 57 proc. ankietowanych Brytyjek, wolałoby one zerwać z chłopakiem niż pokazać się publicznie bez makijażu. Dwie trzecie mieszkanek miasta Birmingham zdecydowało, że wolałoby kupić sobie nowy kosmetyk, niż wydać te same pieniądze na randkę.
Badacze wzięli pod lupę również kobiece torebki. Okazuje się, że każdego dnia ankietowane panie noszą ze sobą kosmetyki warte 130 funtów. Dominującą grupą wiekową są tu dziewczyny w wieku 16 lat.
Równie wysoko wyceniono kolekcje kosmetyków, które panie gromadzą na swoich toaletkach. Badani wskazały, że kosmetyczki badanych były warte średnio 512 funtów. Poza 10 proc. ankietowanych, które zdradzały znacznie większą miłość do kosmetyków. Ich kolekcję kosmetyków wyceniono na 700 funtów.
Niedocenieni panowie mogą jedynie zaciskać zęby i portfele...
Źródło: dziennik.pl
środa, 03 sierpnia 2011 05:12
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza największą reformę świadczeń od dekad
Gdzie w Anglii spadł już śnieg – i gdzie w UK może pojawić się nawet 25 …
Nadchodzi zima: Meteorolodzy ostrzegają przed śniegiem i lodem w całej W…
„Mamo, ja umrę” – przerażenie 9-latki z Birmingham po ataku psa na osied…
Limit ochrony pieniędzy na koncie bankowym w Wielkiej Brytanii wrośnie d…
Wielka Brytania wprowadza przełomową reformę: najemcy zyskają nowe prawa
Wielka Brytania będzie musiała płacić do unijnego budżetu w zamian za śc…






