Wiadomości
DWP wydaje oświadczenie dotyczące dodatku 150 GBP
Departament Pracy i Emerytur (DWP) wydał oświadczenie dotyczące jednorazowego dodatku z tytułu rosnących kosztów utrzymania w wysokości 150 funtów.
Mimo że płatności te były wpłacane w lipcu, DWP musiało wyjaśnić, dlaczego niektórzy ludzie w Wielkiej Brytanii jeszcze nie otrzymali pieniędzy.
Jak się okazało, że wielu osobom nadal nie wypłacono gotówki, która miała trafić na konta bankowe ludzi między 20 czerwca a 4 lipca.
Ponad 6 milionom osób, które otrzymują jedno z 9 kwalifikujących się świadczeń z tytułu niezdolności do pracy, miało otrzymać pieniądze na pomoc w pokryciu kosztów życia w kryzysie.
Chociaż DWP poinformowało, że „niektóre osoby” otrzymają zapłatę po 4 lipca, teraz wyszło na jaw, że wiele z tych płatności jest „obsługiwanych inaczej”.
Dlaczego opóźnienie wynosi 6 tygodni?
Problem został nagłośniony przez niezadowolonych i zdezorientowanych wnioskodawców, którzy za pośrednictwem mediów społecznościowych zgłaszali brak płatności, pytając, dlaczego wystąpiło „6-tygodniowe opóźnienie”.Teraz rzecznik DWP wyjaśnił, dlaczego tak wiele osób wciąż czeka na swoje płatności, mówiąc, że jest to zamierzone.
DWP wyjaśnia w oświadczeniu, że opóźnienia są zamierzone i wynikają z faktu, że pewne grupy wnioskodawców są obsługiwane inaczej.
Osoby korzystające z długotrwałego świadczenia Motability mogą mieć dane konta, które nie są aktualne lub przechowywane w różny sposób.
Dlatego DWP musi potwierdzić dane konta lub sprawdzić wcześniejsze płatności w systemie, aby upewnić się, że pieniądze trafią do właściwych osób.
Rzecznik DWP zapewnia, że większość osób już otrzymała swoje płatności i że opóźnienia nie wynikają z błędów w systemie.
Po potwierdzeniu szczegółów pieniądze zostaną przekazane na konta beneficjentów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.