Wiadomości
Trzecia osoba zarażona wariantem Omikron w Wielkiej Brytanii
Brytyjska służba zdrowia potwierdziła trzeci przypadek zakażenia wariantem Omikron wykryty w Wielkiej Brytanii.
Pierwsze dwa potwierdzone przypadki wariantu Omikron wykryto w Brentwood w Essex i Nottingham i oba były powiązane z podróżami do RPA.
Urzędnicy powiedzieli, że trzeci potwierdzony przypadek w Wielkiej Brytanii związany jest z podróżami do południowej Afryki, jednak zakażona osoba do tego czasu opuściła już UK.
Odkrycie nowego szczepu, który po raz pierwszy wykryto w Afryce i zidentyfikowano u osób podróżujących z RPA, spowodowało wprowadzenia wiele nowych ograniczeń.
Każdy, kto przyjedzie do Wielkiej Brytanii, będzie musiał wykonać test PCR drugiego dnia po powrocie i się izolować, dopóki nie uzyska wyniku negatywnego.
Od wtorku zakrywanie twarzy będzie obowiązkowe w sklepach i środkach transportu publicznego w Anglii.
Osoby, które zetkną się z kimś, kto ma pozytywny wynik testu koronawirusa, będą musiały izolować się przez 10 dni, nawet jeśli są w pełni zaszczepione – zostanie to wprowadzone „tak szybko, jak to możliwe”
Republika Południowej Afryki, Botswana, Eswatini, Lesotho, Namibia, Zimbabwe, Angola, Malawi, Mozambik i Zambia znajdują się teraz na czerwonej liście, więc przybysze będą musieli poddać się 10-dniowej kwarantannie w zatwierdzonym przez rząd hotelu za cenę 2285 funtów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania: ogromne zmiany na granicach UE – od października utrudn…
Wielka Brytania szykuje rewolucję w płatnościach. Limit 100 GBP płatnośc…
Ryanair odwołuje tysiące lotów na kluczowych trasach z Wielkiej Brytanii
B&M sprzedaje zimowy gadżet za 69 pensów - grzeje nawet 10 godzin
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany rozliczeń z HMRC. Co muszą wied…
Duży bank w Wielkiej Brytanii oferuje konta oszczędnościowe z oprocentow…
Brytyjski supermarket obniża ceny 650 produktów, by wesprzeć klientów pr…