Wiadomości
Klienci Tesco proszeni o sprawdzenie wyciągów bankowych
Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.
Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.Osoby robiące zakupy w sklepach tej sieci donoszą, że pieniądze są pobierane z ich kont kilka tygodni po odwiedzinach w Tesco. Gigantowi z branży spożywczej trzy miesiące zajęło przeprocesowanie tysięcy transakcji zawartych w trzystu sklepach Tesco Extra.
Przedstawiciele firmy tłumaczą, że od listopada mają problemy z systemem obsługującym płatności kartami debetowymi i kredytowymi. Rezultatem są opóźnienia w pobieraniu pieniędzy z kont klientów. Niektórzy skarżą się, że jednocześnie odliczono im pieniądze za kilkukrotne zakupy, co oznacza, że z rachunków bankowych mogło zniknąć setki funtów.
Tesco zapewnia, że poinformowało o tej sprawie tak wielu klientów, jak było to możliwe.
Eksperci finansowi zalecają natychmiastowe sprawdzenie wyciągów z banku każdemu, kto robił zakupy w Tesco Express w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
środa, 14 lutego 2018 10:31
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany w egzaminach na prawo jazdy
Pilne ostrzeżenie dla tysięcy kierowców w UK. Mają niewiele czasu na pod…
Ciężkie opady śniegu paraliżują Wielką Brytanię: porzucone auta, odwołan…
Rachunki za energię w Wielkiej Brytanii znów rosną od stycznia: Ofgem po…
Wielka Brytania: Kody pocztowe o największym ryzyku włamań: Birmingham i…
Miliony kierowców w Wielkiej Brytanii zmagają się z rosnącymi kosztami n…
Wielka Brytania zmaga się z zamieciami śnieżnymi i „lodowymi pułapkami” …










