Wiadomości
EE i Virgin Media ukarane grzywną w łącznej wysokości 13,3 mln funtów za nadmierne obciążanie klientów
EE i Virgin Media zostały ukarane grzywną w łącznej wysokości 13,3 miliona za nadmierne obciążanie klientów, którzy wcześniej przerwali kontrakty za Internet i telefon.
Organ państwowy kontrolujący i nadzorujący rynek mediów i telekomunikacji - Ofcom powiedział, że około 400 000 klientów EE, którzy wcześniej zakończyli swoje kontrakty, otrzymało zbyt wysokie rachunki, w sumie klienci zapłacili o 4, 3 miliona funtów za dużo.
Około 82 000 klientów Virgin Media zostało obciążonych zbyt wysokimi rachunkami i w sumie zapłacili prawie 2, 8 miliona funtów za dużo.
"EE i Virgin Media złamały nasze zasady, nadmiernie obciążając ludzi, którzy wcześniej zakończyli swoje kontrakty”- powiedział Gaucho Rasmussen, dyrektor ds. dochodzeń i egzekwowania prawa w Ofcom.
EE została ukarana grzywną w wysokości 6, 3 mln funtów po tym, jak Ofcom stwierdził, że w ciągu sześciu lat firma nie określiła opłat, jakie musiałby uiścić jej klient, gdyby przedwcześnie rozwiązał swój kontrakt.
Grzywna dla Virgin Media wyniosła 7 mln funtów, jak poinformował Ofcom firma musi zapłacić dodatkową kwotę 25 000 funtów za dostarczenie niepełnych informacji do regulatora.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Ambasada w Wielkiej Brytanii wydaje ważny komunikat dotyczący polskich p…
Wielka Brytania planuje rewolucję w procesie kupna domów. Zmiany mają sk…
HMRC zaczyna przejmować pieniądze z kont bankowych. Nowe działania fisku…
Trik za 1 GBP pozwala mieszkańcom Wielkiej Brytanii oszczędzić tysiące f…
Wielka Brytania: młodzi pracownicy mają otrzymać 5000 GBP na pierwszy do…
Brytyjski bank oferuje nawet 900 GBP za zmianę konta – czas jest ogranic…
Nowy dodatek 200 GBP dla mieszkańców Wielkiej Brytanii. Sprawdź, kto moż…